Košarica Količina:

0


Znesek:

0,00

34 let z vami
Pokličite nas na 01 530 26 50
Za odpadni avto akumulator vam vrnemo 7% od kapacitete pri nakupu v trgovini pon.-petek: 7h do 18h, sobota: 8h do 13h

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Velog d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino www.akumulator.si (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje Velog d.o.o., Brnčičeva 29b, 1231 Ljubljana - Črnuče, matična številka 5344689000, davčna številka SI22805842, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.akumulator.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med Velog d.o.o. in kupcem. 
Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu podjetja Velog d.o.o.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).  
Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu podjetja Velog d.o.o.

Dostopnost informacij

Podjetje Velog d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovilo naslednje informacije:
Podatke o podjetju Velog d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta: info@velog.si, telefon: 01 530 26 50)
- bistvene lastnosti artiklov 
- dostopnost artiklov 
- pogoje dostave artiklov 
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene ter razvidno mora biti, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza ter druge dajatve
- način plačila in dostave 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba podjetja Velog d.o.o. pogosto in hitro ažurira ter spreminja.
Cena v spletni trgovini Velog d.o.o. je prikazana kot Spletna cena. Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike Velog d.o.o. (to so uporabniki, ki podjetju Velog d.o.o. zaupajo svoje podatke). Registriran uporabnik podjetja Velog d.o.o. postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Velog d.o.o. ali z enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost Velog d.o.o. Nakup določenih artiklov, ki so na prevzemnem mestu Velog d.o.o. na zalogi, je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino Velog d.o.o., in sicer po Spletni ceni.
 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Velog d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini Velog d.o.o. sklenjena v trenutku, ko Velog d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega. S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za Velog d.o.o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Velog d.o.o..
Kupoprodajno pogodbo je možno skleniti samo v slovenskem jeziku.

Načini plačila

Velog d.o.o. omogoča naslednje načine plačila:
- Z gotovino ob prevzemu*
- Z nakazilom na račun Velog d.o.o. po ponudbi/predračunu**
- S plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners Club)*
- S plačilom na obroke Leanpay za artikle v vrednosti nad 50 €, kjer kupec lahko izbira med 6, 12, 24, 36 in 48 obroki.
- Z obročnim plačilom na 2 do 12 obrokov s kreditno kartico Visa Electron*
- Z Diners Club kartico do 36 obrokov.
Kartično plačilo ob dostavi ni možno:
Intereuropa: Plačilo s kartico neposredno pri dostavljalcu ni možno. 
DPD: Plačilo s kartico neposredno pri dostavljalcu ni možno. Stranka prejme navodila za plačilo paketa preko spleta v SMS sporočilu, ki ga prejme od DPD ob dostavi paketa. Stranka lahko plača s kartico tudi na izbranih PUDO točkah, kamor preusmeri svoj paket (Petrol, trafike ...).
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Velog d.o.o. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja dogovorjena cena.
V skladu z Zakonom o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma (ZPPDFT-2) so omejitve gotovinskega plačevanja naslednje:
Kadar fizična oseba plačuje blago ali storitve pravni osebi ali samostojnemu podjetniku, je gotovinsko plačilo omejeno na največ 5.000 evrov.
Medsebojna gotovinska plačila med pravnimi osebami oziroma podjetji so omejena na največ 420 evrov na posamezno transakcijo.
Vsa plačila nad tem zneskom morajo biti izvedena preko bančnega nakazila.
**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta vas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika prosimo, da nas obvestite na info@velog.si za vračilo kupnine.
 

Izdaja računa

Velog d.o.o. ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje natisnjen račun.
V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. 
Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
 

Cene

Spletna cena
Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike Velog d.o.o., ki so podjetju zaupali svoje podatke.
Registriran uporabnik Velog d.o.o. postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Velog d.o.o. ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost. 
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji.
Popusti se praviloma ne seštevajo. 
Na prevzemnem mestu Velog d.o.o. so posamezni artikli (kateri so tam na zalogi) na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine Velog d.o.o.
Vse objavljene cene na prevzemnem mestu vsebujejo DDV. 
Najboljša cena je prejšnja cena artikla v spletni trgovini Velog d.o.o., in sicer najnižja cena artikla, ki jo je trgovec uporabljal v obdobju, ki ni krajše od 30 dni pred uporabo najboljše cene.
 

Komplet 

Komplet je skupek dveh ali več artiklov. Ob nakupu artikla prek spletne trgovine Velog d.o.o. vam sistem ponudi še druge artikle, ki jih kupec lahko izbere. 
 

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. 
Velog d.o.o. naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Velog d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Velog d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču, je Velog d.o.o. izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Velog d.o.o. Prek elektronske pošte ali telefona Velog d.o.o. kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Velog d.o.o., ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Velog d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Velog d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Velog d.o.o. ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.
 

Naročilo je odpremljeno / Naročilo je pripravljeno za prevzem

Velog d.o.o. v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in predvidoma o tem po elektronski pošti, telefonu ali SMS sporočilu obvesti kupca. 
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 01 530 26 50 ali po e-mailu na naslov info@velog.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.
 

Dostava blaga in strošek dostave

Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta dostavni službi Intereuropa in DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Strošek dostave je naveden poleg posameznega izdelka v spletni trgovini ter se prišteje tudi v spletni košarici pred in ob oddaji naročila.
Strošek dostave je enoten za pošiljke na naslov v Sloveniji s hišno številko do nadmorske višine 600m. Zagotovljen mora biti dostop s 5t tovornjakom.
Za določene izdelke dostava z dostavno službo ni mogoča in je možen samo osebni prevzem v trgovini. Za dostavo izven Slovenije se posebno obračunajo stroški dostave.
V kolikor prejemnik ob poskusu prve dostave ni dosegljiv, se paket poskuša dostaviti še enkrat. Po prvem neuspešnem poskusu dostave prejemniku ima dostavna služba pravico paket dostaviti na svojo dostavno/sprejemno točko. Dostavna služba bo prejemnika obvestila o nazivu in naslovu dostavno/sprejemne točke. V primeru dostave na dostavno/sprejemno točko, bo prejemnik paket lahko prevzel v sedmih koledarskih dneh. V kolikor v tem času paket ni prevzet, bo vrnjen pošiljatelju. 
Dostavna služba v primeru dostave v večstanovanjsko stavbo izvaja predajo paketa na glavnem vhodu v večstanovanjsko stavbo in ni dolžna opraviti predaje paketa na vhodu v posamezni del večstanovanjske stavbe. Ko se paket dostavi v hotele, bolnišnice, univerze, državne službe ali poslovne objekte, kjer obstaja vložišče ali osrednji prostor za sprejem, se lahko paket dostavi v vložišče ali na osrednje prejemno območje. 
 

Reakcijski čas dostave

Reakcijski čas dostave je odvisen od razpoložljivosti blaga in časa oddaje naročila. Blago, ki je na zalogi in ki je med delavniki naročeno do 11. ure, bo praviloma dostavljeno naročniku naslednji delovni dan.
Ta reakcijski čas ne velja za naročila, ki so oddana pred dela prostim dnevom, kot so naročila oddana v petek ali pred prazniki. V teh primerih bo dostava izvedena prvi naslednji delovni dan.
Čeprav si prizadevamo za hitro in pravočasno dostavo, se lahko zaradi nepredvidljivih okoliščin (npr. vremenskih razmer, zamud pri dostavni službi ipd.) dostavni čas podaljša.
Podjetje ne prevzema odgovornosti za zamude, ki nastanejo zaradi razlogov, na katere ne more vplivati.
Kadar je le mogoče, bomo storili vse, kar je v naši moči, da zagotovimo čim hitrejšo dostavo, vendar ti reakcijski časi služijo zgolj kot okvirna ocena, ne pa kot zajamčeni rok dostave.
 

Svetovanje pred nakupom

Prizadevamo si, da za vsak proizvod, ki ga nudimo, na naši spletni strani objavimo čim več relevantnih informacij. Pri tem smo omejeni na podatke, ki jih prejmemo od proizvajalcev posameznih produktov, in dodatnih informacij praviloma ne moremo zagotoviti. Zato obiskovalce naše spletne strani vljudno prosimo, da najprej preberejo vse objavljene informacije, povezane z vsakim proizvodom.
Odgovore na pogosta splošna vprašanja v zvezi z akumulatorji lahko najdete na strani faq.akumulator.si, medtem ko odgovore na vprašanja v zvezi s solarnimi sistemi najdete na www.energija-solar.si.
Kupcem nudimo brezplačno svetovanje pred nakupom, vendar le v razumnem obsegu. Svetovanje je omejeno na produkte, ki jih nudimo in so kupljeni pri nas.
Ne dajemo mnenj ali nasvetov glede proizvodov, ki jih ponujajo druga podjetja. Prav tako ne nudimo telefonskih navodil za namestitev elektronskih naprav ali drugih izdelkov.
Svetovanje pred nakupom lahko poteka po telefonu, vendar je čas omejen. Na vprašanja, ki jih prejmemo preko kontaktnega obrazca, praviloma odgovorimo v najkrajšem možnem času. Kupcem, ki imajo več vprašanj ali potrebujejo bolj poglobljeno svetovanje, priporočamo, da se vnaprej dogovorijo za sestanek v naši trgovini na naslovu Brnčičeva 29b, Ljubljana.
Izjava o svetovanju predstavlja okvirne pogoje, pod katerimi zagotavljamo pomoč pred nakupom, vendar podjetje ne prevzema odgovornosti za morebitne netočnosti ali pomanjkljive informacije, ki jih prejme od proizvajalcev.
 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu Velog d.o.o. sporoči, da odstopa od pogodbe, brez potrebe navajanja razloga za svojo odločitev. Rok za odstop začne teči en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@velog.si ali pisno po pošti na ali osebno na naslov Velog d.o.o., Brnčičeva 29b, 1231 Ljubljana.
Za obvestilo in vračilo artiklov izpolnite OBRAZEC in ga v roku 14 dni od prevzema blaga pošljite na e-mail: info@velog.si ali na naslov: Velog d.o.o., Brnčičeva 29b, 1231 Ljubljana - Črnuče.
Izpolnjen obrazec pošljite na navedeni naslov skupaj z blagom, ki ga vračate.
V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik vrniti prejeti artikel po pošti na naslov skladišča podjetja Velog d.o.o., Brnčičeva 29b, 1231 Ljubljana ali ga osebno prinese prevzemno mesto prodajalca.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen, ali se je njegova količina zmanjšala brez krivde potrošnika. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.  Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Stroški pošiljanja se obračunajo po ceniku dostavne službe in so odvisni od vrste pošiljke. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri artiklih, ki so izdelani po natančnih navodilih potrošnika, prilagojeni njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo, so hitro pokvarljivi ali jim je pretekel rok uporabe. 
Nekatere izjeme, kjer odstop od pogodbe ni mogoč, vključujejo:
- blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima vpliva
- blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika ali je osebno prilagojeno
- blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe
- storitve, če je podjetje z opravljanjem začelo z izrecnim predhodnim soglasjem potrošnika in je potrošnik ob tem potrdil, da izgubi pravico do odstopa, ko je storitev v celoti izpolnjena
Vračilo opravljenih plačil, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire dražje vrste dostave, ki ni standardna oblika dostave, ki jo ponuja podjetje) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. 
Podjetje vrne prejeta plačila kupcu na transakcijski račun. Podatke in številko je kupec dolžan posredovati podjetju ob izvedbi vračila blaga.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot-1, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu.
Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
 

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok prodajalca.
 

Oddaja elektronskih naprav v popravilo

Stranke naprošamo, da pred oddajo elektronskih naprav (razsmerniki, regulatorji, LiFePO4 baterije, ipd), na katerih ima shranjene svoje osebne podatke, svoje podatke izbriše iz naprave, pred tem pa uredi varnostno kopijo podatkov. V primeru, da vrsta poškodbe naprave ne omogoča vklopa in izbrisa podatkov, je možno, da do izbrisa podatkov pride med popravilom aparata.
Velog d.o.o. ali servis ne prevzemata nikakršne odgovornosti za vaše podatke ali shranjevanje vaših podatkov, zato vas naprošamo, da varnostno kopirate vse podatke, ki jih želite zadržati. Zelo verjetno je, da bo vaš aparat ponastavljen na tovarniške nastavitve. V primeru nepopravljivosti naprave, reklamirana naprava ostane na pooblaščenem servisu in se uniči, vi pa v tem primeru prejmete nov enak aparat (v primeru zaloge v našem centralnem skladišču) ali vračilo kupnine.
V primeru, da je napravo pred popravilom potrebno očistiti, se stranki čiščenje zaračuna po veljavnem ceniku servisa, o čemer Velog d.o.o. stranko obvesti na e-naslov, ki ga je stranka zapisala ob oddanem naročilu.
 

Garancija 

Garancija kupcu pri Velog d.o.o. omogoča brezplačno popravilo v okviru garancijskega roka. Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Informacije o garanciji so navedene na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Za dodatna pojasnila glede garancije za artikel lahko kontaktirate Velog d.o.o., ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Garancija je veljavna ob predložitvi računa in garancijskega lista. 
Vse ostale podrobnosti garancije ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
 

Odgovornost podjetja za skladnost blaga

Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga, ki se pokaže v dveh letih od njegove dobave. Prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na kupcu. Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, vendar ne krajši kot eno leto.
 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. 
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake/ neskladnosti 

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo zaradi neskladnosti blaga, garancije ali stvarne napake po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. 
Kupec je dolžan artikel prevzeti v poslovalnici v roku 30 dni od dneva obvestila oziroma sprejeti ob pošiljanju na naslov. 
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku 30-ih dni ali ga zavrne ob dostavi, nevarnost naključnega uničenja ali naključnega poškodovanja artikla s potekom tega roka preide na kupca ter obenem nastopi dolžnost kupca, da prodajalcu povrne vso škodo, ki jo ima zaradi nastanka zamude, kot tudi stroške v zvezi z nadaljnjo hrambo artikla po ceniku Velog d.o.o. 
Prodajalec po poteku 30-dnevnega roka kupcu pošlje končno obvestilo za prevzem artikla oz poziv za ponovno pošiljanje na naslov, v katerem ga pozove, da v roku nadaljnjih 8 dneh od prejema obvestila prevzame artikel oz sporoči naslov, kamor se lahko artikel ponovno pošlje. Istočasno prodajalec kupca opozori, da bo artikel prešel v last prodajalca, če ga kupec ne prevzame oz. ne sporoči naslova v navedenem roku. Če kupec, ki je bil pozvan, da prevzame artikel, tega v dodatnem 8-dnevnem roku ne stori ali če obvesti prodajalca, da artikla ne namerava oziroma ne želi prevzeti, se šteje, da je artikel opustil, na opuščenem artiklu pa hkrati pridobi lastninsko pravico prodajalec Velog d.o.o.. Opuščeni artikel, na katerem je prodajalec pridobil lastninsko pravico, se proda ali uniči. Stanje in vrednost artikla ugotovi prodajalec sam in o tem izdela pisni zapisnik, ki mu priloži fotografije artikla. V kolikor predstavlja artikel tržno blago, ga prodajalec proda na trgu preko svoje spletne trgovine ali »pod roko«, na način, določen s predpisi. V primeru prodaje artikla ima prodajalec pravico iz kupnine poplačati nastale stroške hrambe, škodo in morebitne druge stroške, eventualni presežek pa vrniti kupcu. V kolikor predstavlja artikel netržno blago (to pomeni, da je pokvarjen, nedelujoč, uničen, neuporaben, neznane vrednosti ali podobno), zaradi česar ni primeren za nadaljnjo prodajo oziroma bi stroški prodaje presegali njegovo vrednost, ga prodajalec pošlje na uničenje. Kupec se izrecno odpoveduje vsem zahtevkom (odškodninskim in drugim) zoper prodajalca v primeru, če artikla, ki je bil vrnjen iz reklamacijske obravnave, ne prevzame po lastni krivdi ali zaradi okoliščin, ki izhajajo iz njegove sfere.
Posebno opozorilo: prodajalec artikla ne bo hranil dlje od navedenega 8 dnevnega podaljšanega roka, saj je taka hramba povezana s stroški skladiščenja in drugimi stroški za ohranitev artikla.
 

Vračilo v okviru transportnih poškodb

Priporočamo, da kupec takoj po prejetju naročenih izdelkov preveri njihovo stanje in nas v primeru kakršnihkoli nepravilnosti čim prej obvesti. Postopki za obravnavo poškodb, nastalih med transportom, so vezani na roke in pogoje dostavne službe, zato je pomembno, da se ustrezno ukrepa brez odlašanja.
Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, da v paketu manjka vsebina ali da kaže znake odprtja, mora slediti naslednjemu postopku:
Takojšnje obvestilo: Kupec mora takoj, najpozneje v roku 24 ur od prevzema pošiljke, obvestiti podjetje Velog d.o.o. o poškodbi ali nepravilnosti. Obvestilo je treba poslati na info@velog.si.
Dokumentacija škode: Kupec mora dokumentirati škodo tako, da posname fotografije poškodovanega paketa in izdelkov ter ohrani vso originalno embalažo in vsebino. Te informacije so ključne za sprožitev postopka odškodnine.
Sprožitev postopka odškodnine: Kupec mora skupaj s podjetjem Velog d.o.o. sprožiti postopek odškodnine pri dostavni službi. To vključuje izpolnitev vseh potrebnih obrazcev in predložitev dokazil o škodi (fotografije, opis poškodbe, kopija računa, itd.). Rok za prijavo škode je določen s strani dostavne službe, zato je potrebno ukrepati takoj.
Sodelovanje z dostavno službo: Kupec mora sodelovati z dostavno službo in podjetjem Velog d.o.o. v vseh nadaljnjih korakih postopka odškodnine. To lahko vključuje dodatne zahteve po informacijah ali pregledu škode s strani predstavnikov dostavne službe.
Kupec je odgovoren za pregled in takojšnje obvestilo o morebitnih nepravilnostih ali poškodbah na izdelkih, ki jih prejme. Če kupec ne izpolni teh obveznosti, se lahko njegova pravica do uveljavljanja odškodnine ali zamenjave poškodovanega blaga omeji ali izgubi, v skladu s pogoji, določenimi v veljavni zakonodaji in pogojih poslovanja dostavne službe ter podjetja Velog d.o.o.
Pomembno je, da kupec upošteva vse zgoraj navedene korake, da se zagotovi uspešno reševanje reklamacije in morebitnega povračila stroškov za poškodovano blago.
 

Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)

Ob nakupu nove električne in elektronske opreme (EEO) lahko brezplačno oddate odpadno električno in elektronsko odpremo (OEEO) v našem skladišču na naslovu Brnčičeva 29b, 1231 Ljubljana. Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO), ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni/kupljeni, prav tako mora biti število oddanih kosov enaka številu dobavljene električne in elektronske opreme (EEO).
 

Oddaja odpadnih svinčenih akumulatorjev (OSA)

Ob nakupu novega svinčenega akumulatorja lahko brezplačno oddate odpadni svinčeni akumulator (OSA) v našem skladišču na naslovu Brnčičeva 29b, 1231 Ljubljana.  Brezplačno lahko oddate tudi odpadni svinčeni akumulator, ki ga niste kupili pri nas.
Skrbimo za ustrezno ločeno zbiranje in okolju prijazno ravnanje z odpadnimi akumulatorji, v skladu z zakonskimi obveznostmi in predpisi.

Popust na odpadne svinčene avtomobilske akumulatorje

Ob nakupu novega avtomobilskega akumulatorja vam nudimo 7 % popusta glede na kapaciteto novega akumulatorja, če nam prinesete vaš odpadni avtomobilski akumulator.
Popust velja samo ob osebnem prevzemu v naši trgovini.
Primer: Za 100Ah akumulator prejmete 7,00 EUR popusta ob nakupu.
 

Varovanje osebnih podatkov

Velog d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. 
Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. 
 

Omejitev odgovornosti za Velog d.o.o.

Velog d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Velog d.o.o. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh v realnem času. V takem primeru bo Velog d.o.o. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Velog d.o.o. si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe v primeru očitne napake, kot je opredeljena v 46. členu Obligacijskega zakonika (OZ). Očitna napaka vključuje napake v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Velog d.o.o., v primeru, da bi bile znane, ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
V primeru odkritja očitne napake bo Velog d.o.o. kupca o tem obvestil in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo artikla, ki je bil predmet napake.
 

Pritožbe in spori za Velog d.o.o.

Velog d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po svojih najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se lahko kupec poveže s podjetjem Velog d.o.o. telefonsko na številko 01 530 26 50 ali po elektronski pošti na info@velog.si. Pritožbo lahko kupec odda prek istega e-poštnega naslova. Postopek obravnave pritožbe je zaupen in bo obravnavan hitro ter korektno.
Velog d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka ter časom in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora, kar je pogosto glavna ovira za sprožitev spora pred sodiščem. Zato si Velog d.o.o. prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v obojestransko zadovoljstvo.
 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Velog d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Velog d.o.o., kot ponudnik blaga in storitev, ki omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Ta ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.